ZAVRŠILO 1.IZDANJE ASIAN STREET FOOD FESTIVALA POD POKROVITELJSTVOM KIKKOMANA

Završilo je prvo izdanje Asian Street Food Festivala koji se odvio u Zagrebu pod pokroviteljstvom Kikkomana. Bili su to dani prožeti mirisima, okusima i atmosferom najvećeg kontinenta. Ovakav događaj  koji slavi kulturu i gastronomiju Azije nije mogao proći bez najboljeg sojinog umak u Hrvatskoj- Kikkoman prirodno fermentirani umak bio je službeni sponzor Festivala. 

„Od soja umaka s japanskog carskog dvora, preko wagyu sendviča, do sushija s jagodama i gyoza s patkom ali i jabukama – zagrebački Strossmayerov trg utjelovio je  bogatstvo okusa, mirisa, zvukova i duha najvećega kontinenta.

Jedan od najiščekivanijih ovogodišnjih festivala u Zagrebu, prvi po redu Asian Street Food Festival, otvoren je, u četvrtak 15. lipnja i već prvoga dana privukao brojne posjetitelje koji su s izrazitim odobravanjem dočekali ponudu 11 kućica na trgu Josipa Jurja Strossmayera u srcu metropole.

Ova svima omiljena festivalska destinacija, šarmantan trg smješten između Tomislavca i Zrinjevca, u deset dana bio je raj za sva čula i utjelovio je bogatstvo okusa, mirisa, zvukova i estetike najvećega kontinenta.

Jedinstven duh Istoka

Posjetitelje, među kojima i brojne turiste, oduševilo je originalno uređenje i jedinstveni duh Istoka koji su bili prisutni u svakom detalju, a ponajviše su uživali u delicijama koje su nudili Jellyfish in Space, Sushi & Poke by Soho, Thai Thai, Purple Monkey, Asian Burgers by Mate Janković, Full Circle Katsu by Marko Palfi,  Bite of Fun by Melkior, K-dog, Picnic Craft Bar, Gingle Bells i Central bar. Da jela na svim kućicama budu još i bolja od očekivanog, pobrinuo se Kikkoman koji je svojih 5 poznatih umaka ponudio posjetiteljima na kućicama Festivala. Kikkomanova petorka, klasični Prirodno fermentirani umak, Umak s manje soli, Umak bez glutena te Sushi umak i Umak s dodatkom sezama savršeno su upotpunjavali raznolike azijske specijalitete.

Mogućnost da po prvi put na jednome mjestu probaju širok izbor azijskih specijaliteta koje pred njima spravljaju vrhunski chefovi, svi koje smo susreli pozdravili s velikim veseljem.

Da bi azijski specijaliteti bili začinjeni vrhunskim soja umacima, pobrinuo se Kikkoman sa svojim prirodno fermentiranim umacima koje su koristili svi chefovi na Festivalu jer su bez aditiva i bojila i nastaju prirodnom fermentacijom u tri mjeseca od samo 4 sastojka : sol, voda, soja i pšenica. Predanost svakom detalju i posvećenost najvišim standardima kvalitete osigurali su Kikkomanu stoljetnu tradiciju. Zanimljivo je da je Kikkoman jedna od najstarijih, ako ne i najstarija obiteljska tvrtka na svijetu i još je uvijek u vlasništvu osam japanskih obitelji. Značenje riječi „kikko“ tumači se kao „kornjačin oklop“, a „man“ označava brojku „10 000“. Prema japanskoj legendi kornjače žive 10 000 godina, pa su stoga simbol sreće, bogatstva i dugovječnosti. Danas je Kikkoman lider na tržištu soja umaka, a njegovi su okusi zastupljeni u preko 100 zemalja svijeta uključujući japanski carski dvor za koji je Kikkoman službeni opskrbljivač, baš kao i za prvi Asian Street Food Festival.

Prvo izdanje Asian Street Food Festivala posjetiteljima je nudilo i sudjelovanje u kulinarskim radionicama: Cooking show (Poke, Sushi, Ramen) by Kikkoman koju je vodio chef Danijel Grlić iz Soho Sushi & Poke.   Bogat i maštovit program dočekao je i najmlađe posjetitelje u Kids Zoni by Zagi gdje su djeca mogla uživati u brojnim kreativnim radionicama, bojankama, temperi igri kolaž papirom, oblikovanju kamenčića na kartonu, slikanju azijskih cvjetova i životinja, društvenim igrama kockom, starim kineskim igrama poput Tangrama, izradi nakita i posebno atraktivnim Origami Radionicama by Kikkoman.“

Odlično smo se proveli u ovih 10 nezaboravnih dana! Hvala Asian Street Food Festivala, vidimo se i iduće godine!

Izvor: PR

Foto: Sandro Sklepić