Humanitarni događaj “dan crvenih haljina” x Bonne maman

Bila nam je čast podržati humanitarnu kampanju „Dan crvenih haljina“ koja, iz godine u godinu, ima za cilj podizati svijest o važnosti prevencije i podizanja svijesti o moždanom udaru kod žena.

Ove se godine manifestacija održala u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja (Guvernerovoj palači) u organizaciji KBC-a Rijeka, Promorsko-goranske županije i grada Rijeke uz potporu umjetnika, medija i gospodarstvenika.

Građani su imali priliku donirati sredstva za nabavu holtera EKG-a i krvnog tlaka.

Prva kampanja “Dan crvenih haljina”, #nosicrveno, odnosno, „Go Red for Women“, pokrenuta je u SAD-u radi podizanja svjesnosti o rizicima i specifičnostima moždanog i srčanog udara kod žena. Simbol kampanje je crvena haljina – haljina kao univerzalna slika žene i crvena kao boja zdravlja, života i živosti, ali i upozorenja. Kampanja ima za cilj potaknuti žene da se brinu o svom zdravlju, prvenstveno zdravlju srca i krvnih žila, jer je većinu tih bolesti moguće spriječiti zdravim životnim navikama.*

Svoju smo podršku akciji dali zajedno s našim dugogodišnjim partnerom, slastičarnicom „Kao kakao“, koja je za posjetitelje osmislila slatke voćne zalogaje s Bonne maman džemovima.

Tajna dobrog okusa i  zdravih životnih navika leži u istome- odabiru kvalitetnih namirnica. Upravo se se zbog toga odlučili podržati ovu akciju s našim džemovima koji, osim što su napravljeni po tradicionalnom receptu, u svojem su imenu posvećeni ženama (“Bonne maman”  se prevodi kao baka). Bonne maman džemovi u svom sastavu nemaju fruktozni kukuruzni sirup, umjetna bojila niti konzervanse, a voće je iz kontroliranog podrijetla s potvrdom NON-GMO.

*Izvor: Novi list