Nikas i Kikkoman Europe predstavili tradicionalno japansko testiranje soja umaka Kikkimi u Zagrebu

U suradnji s partnerima iz Kikkoman Europe, tvrtka Nikas organizirala je u Zagrebu jedinstveno tradicionalno japansko testiranje soja umaka pod nazivom “Kikkimi”. Ova ekskluzivna prezentacija bila je namijenjena stručnjacima iz svijeta gastronomije koji su imali priliku pod stručnim vodstvom tvrtke Kikkoman otkriti tajne okusa recepture soja umaka starije više od 300 godina.

Ana Mijić i Hiroki Umezawa, stručnjaci iz tvrtke Kikkoman, predstavili su priču o ovoj jedinstvenoj korporaciji koja je jedna od najstarijih na svijetu i koja i danas ostaje u vlasništvu osmero obitelji koje su je osnovale. Priča koja je započela prije više od tri stoljeća nastavlja se s velikim zamahom diljem svijeta. Stručnjaci iz Kikkomana su predtsvaili širok spektar okusa i aroma koje nudi ovaj prirodno fermentirani soja umak sa stoljetnom tradicijom. Prilikom degustacije velika važnost pridavala se procjeni okusa i doživljaju aroma kako bi se istaknule odlike prirodne fermentacije duge više mjeseci.

Kikkoman soja umak, koji se proizvodi dugotrajnom prirodnom fermentacijom od samo četiri sastojka, temelji se na stoljetnoj tradiciji. Velika važnost pridaje se kvaliteti i podrijetlu sirovina, te se koriste samo prvoklasni sastojci, bez umjetnih aditiva i GMO-a. Riječ “kikko” tumači se kao “kornjačin oklop”, a “man” označava brojku “10 000”. Prema japanskoj legendi, kornjače žive 10 000 godina, pa su stoga simbol sreće, bogatstva i dugovječnosti.

Danas je Kikkoman lider na tržištu soja umaka, a njegovi su okusi zastupljeni u preko 100 zemalja svijeta, uključujući i japanski carski dvor za koji je Kikkoman službeni opskrbljivač. Ova prezentacija bila je prilika za dublje razumijevanje i uživanje u bogatoj povijesti i okusima Kikkoman soja umaka, koji ostaje nezaobilazan dio svjetske gastronomske scene.