Masterchef 2024. s Tabasco i Kikkoman umacima
I ove godine, u kulinarskom showu koji prati cijela Hrvatska, vrhunski brendovi Tabasco i Kikkoman preuzeli su ulogu kao ekskluzivni sponzori kategorije umaka. Njihovi umaci, poznati po beskompromisnoj kvaliteti, dodali su posebnu notu jelima koja su nastajala pred kamerama. Tabasco i Kikkoman ponosno ističu svoju “clean label” oznaku, jer su njihovi umaci napravljeni isključivo od prirodnih sastojaka. Tabasco se sastoji od mljevenih papričica, soli i vinog octa, dok Kikkoman koristi ne modificiranu soju i pšenicu, vodu i sol, bez umjetnih dodataka i konzervansa, čineći ih neizbježnim dodatkom u svim profesionalnim kuhinjama, ali i domaćinstvima.
Kao distributeri ovih kvalitetnih proizvoda, i mi iz Nikasa, dobili smo priliku okusiti kako je to biti u središtu pažnje – ne samo iza scena, već i na pozornici. Na jedan dan, postali smo dio kulinarskog natjecanja u kojem su Tabasco pikantnost i Kikkoman umami bili naši najbolji saveznici. Podijeljeni nasumičnim odabirom u timove, suočili smo se s dva izazova koji su testirali našu snalažljivost, kreativnost i timski duh.
Prvi izazov bio je prava potraga za blagom – studio je bio pun skrivenih tragova koje smo morali otkriti i dešifrirati zagonetke kako bismo napokon otvorili kovčeg sa zadanim namirnicama. U njemu smo pronašli pačja prsa, gljive, tikvu i limun – sastojke s kojima smo morali osmisliti ukusno i inovativno jelo. Uz timski rad i malo kulinarske magije, bacili smo se na zadatak, dok su nas budnim okom pratili chefovi žirija: Mario Mihelj, Stjepan Vukadin i Goran Kočiš. Atmosfera u studiju bila je napeta, ali zabavna – pravi izazov koji je pokazao koliko Tabasco i Kikkoman mogu podići svako jelo na novu razinu.
Društvo s Nove TV i profesionalni žiri pružili su nam podršku uz dozu smijeha, a studijem se širio miris koji je odmah budio apetit. Za nas je to bio mali iskorak iz svakodnevice i nevjerojatno iskustvo – pavantura koja je potvrdila da su Tabasco i Kikkoman ključni sastojci mnogih uspješnog jela.