METRO EXTRA EVENT – ADIO LITO ZADAR 2025 × NIKAS
Premium partnerstvo koje spaja tradiciju, kvalitetu i inovaciju.
U zadarskom Kapetanskom vrtu, pod okriljem tvrtke METRO Hrvatska, održan je događaj METRO EXTRA – Adio lito 2025, koji je okupio više od 1.500 ugostitelja, trgovaca i malih poduzetnika iz cijele Dalmacije. Događanjem je simbolično obilježen završetak turističke sezone i predstavljena METRO-ova rješenja koja profesionalcima u ugostiteljstvu i maloprodaji olakšavaju poslovanje tijekom cijele godine.
Kao jedan od premium partnera METRO-a, tvrtka Nikas imala je istaknutu ulogu u ovom događaju. Na našem štandu predstavljeni su brendovi iz Nikas asortimana koji opskrbljuju METRO – Riso Scotti, Kikkoman, Tabasco, Rummo, Maruzzella, Solania, Saitaku, La Chinata, Maille, GO-TAN, Mission, ReaLemon, Due Vittorie i Cornish.
Posebnu pozornost posjetitelja privukao je chef Bruno Kalmeta, mlada zvijezda zadarske gastro scene i kuhar u prestižnom Hyatt Regency Zadar hotelu s pet zvjezdica, koji je za ovu prigodu pripremio Tuna Poke Bowl s Nikas proizvodima. Jelo je bilo prava eksplozija boja, mirisa i okusa – spoj tradicije i suvremene gastronomije u zdjelici.
Na podlozi aromatične Riso Scotti Venere crne riže koja stvara savršenu bazu, našla se Maruzzella tuna, poznata po svojoj teksturi i prirodnom okusu koji potječe od pažljivo odabranih fileta žutoperajne tune. Dresing je donio skladnost slanog, kiselog i pikantnog – Kikkoman prirodno fermentirani soja umak, Ponzu, Kimchi i Sezam umaci dali su mu japanski “štih”, TABASCO® Sriracha i GO-TAN slatki čili dodali su karakter i dozu pikanstnosti, dok su Realemon sokovi od limuna i limete zaokružili svježinu.
Rezultat je bio jelo koje je osvojilo sva osjetila – toliko uspješno da su se posjetitelji vraćali po još, raspitujući se upravo za „onaj poke bowl o kojem svi pričaju“. Potvrda da Nikasov asortiman okuplja premium proizvode vrhunske kvalitete, ali i inspirira chefove da stvaraju jela koja oduševljavaju.
Gastronomski program okupio je poznate dalmatinske chefove Vjeku Bašića (Konoba Boba), Dina Šeparovića (Konoba Kala) i Damira Tomljanovića (Foša Zadar), koji su pripremili jela inspirirana lokalnim namirnicama i suvremenim pristupom mediteranskoj kuhinji. U glazbenom dijelu programa nastupila je Severina, a večer je završila koncertom benda Dišpet.
Voditeljica događaja Iva Šuletić vodila je program kroz cijelu večer te na zabavan način povezivala partnere, prezentacije i degustacije, stvarajući ugodnu atmosferu u kojoj su se isprepleli poslovni susreti i gastronomski doživljaji.
„Adio lito 2025“ nije bio samo prilika za prezentaciju proizvoda, već i prostor za razmjenu iskustava i umrežavanje poslovnih partnera. Kako je istaknuo Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska, događaj je bio način da se zahvali svima koji su svojim radom i predanošću doprinijeli još jednoj uspješnoj sezoni te da METRO ostane pouzdan partner hrvatskim ugostiteljima i trgovcima tijekom cijele godine.
Za Nikas, ovo događanje potvrdilo je našu ulogu pouzdanog i prepoznatljivog partnera METRO-a – ne samo kao dobavljača proizvoda, već i kao promotora vrhunske gastronomije i izvora inspiracije za profesionalne kuhare. Sudjelovanje na ovakvom događaju omogućuje nam izravnu komunikaciju s ključnim korisnicima, jačanje prepoznatljivosti brenda i stvaranje novih prilika za suradnju.
Adio lito – ali ne i adio suradnji!
Nakon uspješnog zadarskog izdanja, već se veselimo novim METRO suradnjama, događanjima i prilikama da zajedno s našim partnerima nastavimo donositi najbolje iz svijeta gastronomije – na tanjur, u čašu i u iskustvo svakog gosta.