HRVATSKA DOMAĆIN 2. MEĐUNARODNE KIKKOMAN DISTRIBUTERSKE KONVENCIJE
Tvrtka Nikas d.o.o., ovlašteni ekskluzivni uvoznik i distributer za premium japanski brend Kikkoman – vodećeg svjetskog proizvođača soja umaka imala je čast ugostiti 2. regionalnu Kikkoman distributersku konvenciju, održanu od 16. do 18. rujna 2025. u Hotelu Navis u Opatiji.
Boutique i design hotel Navis, smješten u srcu Kvarnerskog zaljeva, pružio je inspirativno okruženje koje je dodatno obogatilo doživljaj trodnevne konvencije. Na događanju su sudjelovali distributeri i partneri iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Grčke, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Rumunjske, Kosova, Srbije, Cipra, Slovenije, Moldavije i Mađarske, zajedno s predstavnicima Taste agencije iz Njemačke, Kikkomana i Nikasa.
Program konvencije obuhvatio je predavanja i prezentacije o najnovijim trendovima u industriji hrane, razvoju umjetne inteligencije, marketinškim strategijama i poslovnim rezultatima. Predstavljeni su novi proizvodi Kikkoman asortimana te planovi za naredne poslovne godine. Poseban naglasak bio je na temama poput razvoja novih proizvoda i marketing plana, pregleda marketinških aktivnosti u 2025., plana aktivnosti za 2026./2027., razvoja food service segmenta, kao i na našoj Nikas prezentaciji, ekskluzivnog hrvatskog distributera.
Taste agencija iz Njemačke predstavila je marketinške aktivnosti i planove za daljnju promociju brenda Kikkoman na europskoj razini.
Marketinški segment programa uključivao je video poruku chefa Denija Srdoča, jednog od najmlađih hrvatskih chefova s Michelinovom zvjezdicom, čiji je angažman dao poseban doprinos sadržaju konvencije.
Posebna zahvala upućena je i chefu Davidu Skoki, glavnom gostu predavaču u sklopu Nikasove prezentacije. Iako više nije službeni Kikkoman brand ambasador, chef Skoko i dalje je veliki ljubitelj Kikkomana te ga s entuzijazmom koristi i promovira kroz vlastitu gastronomiju, čime je njegov doprinos ovom događanju bio osobito vrijedan.
Završni dan konvencije, 17. rujna, sudionici su proveli u jedinstvenom ambijentu Parka Fortica u Kastvu, uz veliku zahvalnost Gradu Kastvu na omogućavanju lokacije. Za gastronomski dio programa pobrinuo se Food Truck Nekić, koji je oduševio kreativnim koktelima na bazi Kikkoman umaka te prepoznatljivim finger food konceptom u kojem su spojili tradicionalna jela s modernim Kikkoman dodirom.
Dan je zaključen večerom u restoranu Kukuriku, gdje su kroz pomno osmišljene menije chefovi prezentirali svestranost i primjenjivost Kikkoman proizvoda u različitim kulinarskim stilovima. Posebnu vrijednost večeri dodali su partneri Piquentum vina i Chiavalon maslinova ulja, čiji su proizvodi dodatno upotpunili gastronomski doživljaj.
Konferencija je bila ispunjena znanjem, inspiracijom i zajedništvom koje dodatno povezuje i osnažuje partnere u regiji na zajedničkom putu razvoja i uspjeha.
Već se veselimo novom susretu – idući put u Grčkoj, 2027. godine!

























