Za mnoge nema iskrenije ljubavi od ljubavi prema hrani. Upravo je ta ljubav bila vodilja prije  više od dvadeset i osam godina kada je Nikas započeo sa svojim radom. Svjesni toga da se okusi ne rađaju nego stvaraju, krenulo se za traženjem tih posebnih kreacija diljem svijeta. Ta ljubav prema hrani, ali isto tako i posebnosti rezultirala je dostupnošću vrhunskih prehrambenih proizvoda renomiranih brendova iz Europe, Amerike i Azije. Izvrsnost, jedinstvenost, zadovoljstvo, povjerenje, uz inovativnost i pravovremeno reagiranje na promjene konstanta su u Nikasu.

Zbog svega navedenog stvorila se i ideja za novim logom koji će predstavljati ono što Nikas jest.

„Jedna od lijepih stvari u životu je što imamo pravo stati, ma što radili, i posvetiti svoju pažnju hrani.“ (Luciano Pavarotti)

Hrana na stolu i stolice koje čekaju da se društvo okupi, bilo da se radi o pauzi za ručak na poslu, večeri nakon napornog dana ili tradiciji nedjeljnog ručka… trenuci su koji uvijek mame osmijeh na lice. Bez obzira na ubrzani tempo života i stres s kojim se suvremeni čovjek suočava, uvijek će postojati oni radosni trenuci kada je vrijeme da svoju pažnju posvetimo hrani.

Novi logo autorsko je djelo velikog umjetnika, a ujedno i našeg prijatelja Gorana Lelasa, koji je surađivao s brojnim modnim časopisima (Vogue Pelle, Vogue Bambini, Casa Vogue, Glamour, ID Magazine, The Shanghai Daily, The New York Times.) Bavio se i dizajnom cipela, igračaka, a kreirao je i vlastitu liniju dječje odjeće Monx. U Hrvatskoj je najviše surađivao s Krešimirom Dolenčićem na operi Aida te je nastavio suradnju kao kostimograf i dizajner lutaka na mnogim drugim predstavama…

Još jednom, zahvale gospodinu Goranu Lelasu, koji je kroz naš logo pokazao da je poanta uvijek bila i bit će u hrani, univerzalnom kulturnom iskustvu koje uključuje baš sve ljude svijeta.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *