Kompaniju Kikkoman osnovala je prije više od 300 godina obitelj Mogi, stvorivši brand poznat po svom logu koji u svom nazivu sadrži riječ “kikko” što znači “kornjačin oklop” i riječi “man” što na japanskom znači 10.000. Prema japanskoj legendi kornjače žive 10.000 godina, pa su stoga simbol sreće, bogatstva, i dugovječnosti. Prirodnim fermentiranjem proizveden i po originalnoj recepturi Kikkoman soja umak osvaja prvo trpeze japanskih careva, a odmah potom i glavne nagrade na prvim EXPO ima 1873. u Beču, pa odmah zatim 1881. u Amsterdamu

http://www.kikkoman.eu

Pogledajte najnoviju tv reklamu

https://www.youtube.com/watch?v=YSeRhYmFwKg&feature=youtu.be

Slažem se Ove internetske stranice koriste kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s korištenjem kolačića.